Pirmaujantis antrinės rinkos garantijos teikėjas išanalizavo rinką ir sudarė 15-tos pačių patikimiausių modelių sąrašą. Norėdami tai padaryti, jie peržiūrėjo visus automobilius savo katalogose, tačiau modeliai, su mažiau nei 100 garantinių planų, buvo pašalinti iš šio tyrimo. Ką verta paminėti, kad buvo įtrauktos tik naujesnės nei dešimties metų transporto priemonės. Be abejo, kad nė vienam iš tyrime dalyvavusių automobilių nebuvo likusi gamintojo garantija. Be to, antrinės rinkos garantiją pirktumėte tik pasibaigus gamintojo garantijai.
Tyrime dalyvavo 200 skirtingų modelių naudotų automobilių. Tuomet, garantijos teikėjas išanalizavo savo duomenis, kad nustatytų kiekvieno automobilio patikimumo indeksą. Jie taip pat pažymėjo automobilių amžių ir ridą, kada jie sugedo, kokios vidutinės remonto išlaidos ir kiek laiko užėmė remonto darbai. Šie duomenys buvo panaudoti, kad kiekvienam automobiliui būtų suteiktas balas nuo 1 iki 100. Kuo didesnis balas, tuo automobilis yra patikimesnis. Dabar pristatysiu automobilius, surinkusius aukščiausius balus.
👉 Nu. | 🚗 Modelis | ⏳ Metai | 💵 Vidutinė Remonto Kaina | 💰 Didžiausia Kaina | ✅ Patikimumo Balas (0-100) |
---|---|---|---|---|---|
15 | Fiat 500L | 2012 – 2018 | €552 | €1,880 | 78.7 |
14 | Toyota RAV 4 | 2013 – 2018 | €847 | €2,056 | 79.2 |
13 | Toyota Yaris | 2012 – 2020 | €796 | €3,107 | 79.8 |
12 | Renault Kangoo | 2012 – 2020 | €576 | €1,173 | 80.1 |
11 | Honda Civic | 2012 – 2021 | €631 | €3,056 | 80.7 |
10 | Peugeot 107 | 2012 – 2014 | €435 | €1,100 | 81.6 |
9 | Hyundai i20 | 2012 – 2017 | €520 | €2,361 | 82.5 |
8 | Suzuki Alto | 2012 – 2105 | €329 | €734 | 83.9 |
7 | Kia Rio | 2012 – 2017 | €528 | €1,655 | 84.9 |
6 | Kia Cee’D | 2012 – 2018 | €485 | €1,914 | 85 |
5 | Toyota Aygo | 2012 – 2022 | €376 | €1,339 | 85.5 |
4 | Mazda MX-5 | 2012 – 2015 | €342 | €587 | 86.5 |
3 | Toyota Auris | 2012 – 2018 | €768 | €1,842 | 89.7 |
2 | Mazda 2 | 2012 – 2022 | €319 | €2,422 | 89.9 |
1 | Honda Jazz | 2012 – 2020 | €420 | €974 | 93.7 |
78.7/100
15 vietą užėmė Fiat 500L. Jis surinko 78.7 balo iš 100. Dažniausia Fiat 500L problema yra susijusi su jo sankaba. Vidutinė Fiat 500L sankabos tvarkymo kaina siekė 552€. Kaip bebūtų, brangiausias Fiat 500L remontas, kurį garantiniam paslaugų teikėjui teko sumokėti, buvo 1880€, o tai taip pat buvo susiję su sankaba.
79.2/100
14-oje vietoje yra ankstesnės kartos Toyota RAV 4 su 79.2 balo iš 100, todėl nežymiai patikimesnis nei Fiat. Dažniausia Toyota RAV 4 problema susijusi su degalų purkštukais, o vidutinė remonto kaina siekia 847€. Brangiausias remontas, susijęs su Toyota RAV 4, kurį turėjo sumokėti garantinis paslaugų teikėjas, siekė 2056€ variklio remontas.
79.8/100
13-oje vietoje yra ankstesnės kartos Toyota Yaris, surinkęs 79.8 balo iš 100. Šie duomenys neapima naujausios kartos automobilio ar didelio našumo GR Yaris, nes jie abu yra naujai išleisti. Dažniausia šių automobilių problema yra susijusi su jų elektros sistemomis, o jų sutvarkymas vidutiniškai kainuoja 796€. Tuo tarpu didžiausia Toyota Yaris remonto sąskaita siekė 3107€ ir tai buvo sugedusios pavarų dėžės taisymas.
80.1/100
12-oje vietoje yra dabartinės kartos Renault Kangoo. Jis surinko 80.1 balo iš 100. Dažniausia šių automobilių problema yra susijusi su jų laidų galūnėmis, kurių vidutinė taisymo kaina yra 576€. Kaip ir su Yaris, brangiausias jų remontas buvo automobilio pavarų dėžės remontas, kuris siekė 1173€.
80.7/100
11-oje vietoje yra paskutinių dviejų kartų Honda Civic. Kartu jie surinko 80.7 balo iš 100. Dažniausia šių automobilių problema buvo susijusi su oro kondicionavimo sistema, o vidutinė taisymo kaina siekė 631€. Brangiausias Honda Civic remontas, už kurį turėjo sumokėti garantinis paslaugų teikėjas, siekė 3056€, už šią sumą buvo tvarkoma automobilio degalų sistema.
81.6/100
10 vietą užima Peugeot 107, kuriuo realiai nebeprekiaujama. Jis surinko 81.6 balo iš 100. Dažniausia šio automobilio problema buvo susijusi su jo elektros sistema, o vidutinė jo sutvarkymo kaina buvo 435€. Brangiausias vieno iš šių automobilių remontas siekė kiek daugiau nei 1100€. Ši didžiulė sąskaita buvo sumokėta už sugedusios sankabos pakeitimą.
82.5/100
9-ta vieta atitenka dviejų ankstesnių kartų Hyundai i20 modeliams, surinkusiems 82.5 balo iš 100. Vėlgi, dažniausia problema buvo susijusi su elektros sistema, o šioms Hyundai i20 versijoms vidutinė jų remonto kaina siekė 520.€ Brangiausias vieno iš šių pigių hečbekų remontas siekė daugiau nei keturis su puse karto didesnę sumą, o tai reiškia, kad i20 pakabos komponentams prireikė 2361€.
83.9/100
8-oje vietoje yra Suzuki Alto. Jis surinko 83.9 balo iš 100. Vėlgi, dažniausia problema yra susijusi su elektra. Tačiau vidutinė Suzuki remonto kaina yra mažesnė nei kitų anksčiau minėtų automobilių, tai būtų 329€. Brangiausias Suzuki Alto remontas buvo susijęs su automobilio paskirstymo diržo problema. Paskirstymo diržas kontroliuoja, kada oras ir išmetamosios dujos juda per variklį. Nepaisant to, problemos ištaisymas kainuoja 734€.
84.9/100
7-oje vietoje yra ankstesnės kartos Kia Rio, surinkęs 84.9 balo iš 100. Dažniausias šio automobilio gedimas yra susijęs su pavarų dėže, kurios remontas vidutiniškai kainavo 528 svarus. Brangiausias Rio gedimas buvo turbokompresoriaus, kurio kaina siekė 1655€.
85/100
6-oje vietoje yra ankstesnės kartos Kia Cee’D, surinkęs 85 balus iš 100. Dažniausias šių automobilių gedimas buvo susijęs su ratų guolių pakaba, o vidutinė remonto kaina buvo 485€. Brangiausias į apklausą įtrauktas Kia Cee’D remontas siekė 1914€ už jo pavarų dėžės taisymą.
85.5/100
Toliau – dvi ankstesnės kartos Toyota Aygo versijos, kurios užima 5 vietą, surinkusios 85.5 balo iš 100. Dažniausias gedimas susijęs su jų generatoriais, kurių vidutinė taisymo kaina yra 376€. Tačiau brangiausias Aygo remontas buvo – sankabos remontas, kuris kainavo 1339€.
86.5/100
4-oje vietoje yra ankstesnės kartos Mazda MX-5 versija, dar žinoma kaip NC, su 86.5 balo iš 100. Dažniausias šių automobilių gedimas yra susijęs su jų pakaba, o vidutinė remonto kaina yra 342€. Tačiau brangiausia Mazda MX-5 remonto sąskaita, kurią turėjo sumokėti garantinis paslaugų teikėjas, buvo susijusi su automobilio oro kondicionavimo sistema, kurios sutvarkymas kainavo 587€.
89.7/100
Dabar patenkame į patikimiausių naudotų automobilių trejetuką, o 3 vietoje yra Toyota Auris, kurį pakeitė dabartinė Corolla. Jis surinko 89.7 balo iš 100. Dažniausia šių automobilių problema buvo susijusi su jų pavarų dėže, o vidutinė remonto kaina buvo 768€. Didžiausia remonto sąskaita vėlgi buvo susijusi su Auris pavarų dėže ir siekė 1842€.
89.9/100
Antroje vietoje yra Mazda 2, ankstesnė kartos ir dabartinės kartos modelis, surinkę 89.9 balo iš 100. Dažniausias gedimas buvo susijęs su automobilio pakaba, o vidutinė remonto kaina yra 319€. Tačiau didžiausia remonto sąskaita buvo daug brangesnė. Viename automobilyje buvo sugedęs vairo stiprintuvo siurblys, kurio remontas kainavo 2422€.
93.7/100
Galiausiai, patikimiausias naudotas automobilis, kurį galite įsigyti, yra Honda Jazz, paskutinių dvejų kartų modeliai. Jie surinko neįtikėtiną 93.7 balo iš 100, o tai yra gana didelis šuolis nuo antroje vietoje esančio automobilio. Dažniausias šių Honda Jazz gedimas yra susijęs su centrinio užrakto tašku, kurio sutvarkymas kainuoja vidutiniškai 420€. Tačiau šie automobiliai nėra tobuli, brangiausia remonto sąskaita, kurią garantijos teikėjas užregistravo šios kartos Honda Jazz automobiliui, buvo susijęs su oro kondicionavimo sistema ir siekė 974€.
Patikimi automobiliai yra geriausias pasirinkimas vairuotojams, norintiems teisingai investuoti savo pinigus ir išvengti problemų. Patikimas, detaliai atliktas automobilio patikrinimas išgelbės jus nuo daugybės didelių sąskaitų ir nestos skersai kelio su netikėtomis investicijomis.
Automobilio patikimumo balas yra suteikimas pagal skačių, su kiek gedimų ir problemų automobilis susiduria einant laikui. Galima teigti, kad automobilis yra patikimesnis, kuomet jis yra patvaresnis palyginus su kitais, ir nereikalauja tiek daug didelių išlaidų jo priežiūrai ir remontui nei, kad kiti. Tikiuosi, kad šis straipsnis suteiks jums galimybę atrasti geriausius ir patikimiausius naudotus automobilius.