15 Mažiausiai Patikimų Automobilių, Kuriuos Galite Nusipirkti

15 Mažiausiai Patikimų Automobilių

Nors vieni automobiliai bėgant metams išlieka patikimi, kiti deja kenčia nuo įvairių defektų. Dabar gali kilti klausimas: ar mano automobilis yra patikimas ir koks mažiausiai patikimas automobilis rinkoje? Skaitykite toliau, kad sužinotumėte 15 pačių nepatikimiausių automobilių, kuriuos galite rasti rinkoje! Jei dar nežinojote – patikimumas yra itin svarbus aspektas perkant automobilį. Augant naujų automobilių išlaidoms, daugelis pirkėjų turi vis mažiau pinigų jo priežiūrai, o tai reiškia, kad automobilių gamintojai praranda klientus, kai jų transporto priemonės dažnai genda. 

Pirmaujantis JK antrinės rinkos garantijų tiekėjas nusprendė išanalizuoti daugiau nei 200 skirtingų naudotų automobilių modelių patikimumą. Norėdami tai padaryti, jie peržiūrėjo visus automobilius savo katalogose, tačiau modeliai, su mažiau nei 100 garantinių planų, buvo pašalinti iš šio tyrimo. Ką verta paminėti, tai kad jie įtraukė tik ne senesnius nei dešimties metų automobilius. Be abejo, kad nė vienam į šį tyrimą įtrauktam automobiliui jau nebebuvo likusi gamintojo garantija.

Be to, antrinės rinkos garantiją pirktumėte tik pasibaigus gamintojo garantijai. Garantijos teikėjas išanalizavo surinktus duomenis, kad galėtų nustatyti kiekvieno automobilio patikimumo indeksą. Šių duomenų pagalba buvo užfiksuotas automobilių amžius ir rida, kad būtų galima pamatyti, kada jie sugedo, kokios vidutinės remonto išlaidos ir laiką, kiek jo prireikė jiems pataisyti. Su visa šia informacija ir surinktais duomenimis, jie kiekvienam automobiliui suteikė balą, skalėje iki100. Kuo mažesnis balas, tuo mažiau yra patikimas automobilis. Jei norite sužinoti 15 automobilių, kurie gavo patį žemiausią balą, skaitykite toliau. 

15 Mažiausiai Patikimų Automobilių, Kuriuos Galite Nusipirkti

👉Nu.🚗 Modelis Metai💵 Vidutinė Remonto Kaina💰 Didžiausia Kaina Patikimumo Balas (0-100)
15Tesla Modes S2012 – 2022€1,003€4,40133.5
14Ford Ranger2012 – 2022€1,246€13,99433.4
13Audi A72012 – 2019€2,431€11,22233
12Mercedes S-Class2012 – 2019€1,004.23€16,27732.8
11Peugeot RCZ2012 – 2015€1,040€6,59332.2
10BMW M52012 – 2019€2,125€10,12930.8
9Mazda CX-52012 – 2022€1,784€5,77729.6
8Bentley Continental GT2012 – 2018€2,237€6,22729.1
7Audi Q72012 – 2020€1,345€8,71925.7
6Porsche Cayenne2012 – 2018€1,496€6,36024.9
5BMW X62012 – 2019€2,079€9,61323.6
4Porsche Panamera2012 – 2019€1,617€10,78523.4
3Range Rover Sport2012 – 2019€1,767€22,35823.1
2BMW M32012 – 2019€2,123€12,11521.4
1Range Rover2012 – 2019€1,607€23,89020.2

33.5/100

15. Tesla Model S (2012 – 2022)

15 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Tesla Model S

15-as pats nepatikimiausias automobilis sąraše yra Tesla Model S, surinkęs 33.5 balo iš 100. Taip, jis pilnas technologijų, tačiau panašu, kad dalis tų technologijų mėgsta sugesti, ypač kai pagalvoji, kad, pasak garantijos teikėjo, dažniausiai pasitaikanti problema buvo elektros gedimas. Tiksliau, tai buvo centrinio užrakto sistemos gedimas. Aš iš tikrųjų patyriau šią problemą su Tesla model S, ir pasak garantijos teikėjo, vidutinė jos sutaisymo kaina yra 1003€. Buvo panašu, kad kitų sprendimų dėl Model S nelabai ir buvo. Tai skamba visai daug, bet tai yra daug mažiau, nei turėjo sumokėti garantinis paslaugų teikėjas, už brangiausią remontą, o tai buvo 4401€ už pakabos problemą. 

33.4/100

14. Ford Ranger (2012 – 2022)

14 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Ford Ranger Pickup Truck

14-oje vietoje yra ankstesnės kartos pikapas Ford Ranger, surinkęs 33.4 balo iš 100. Šie visureigiai yra gana tvirti. Išbandžiau keletą Ford reindžerių Bekelės Trasose ir virvės traukime ir niekas niekada nesulūžo ar nenukrito. Bet tada garantijos teikėjas nustatė, kad dažniausias šio pikapo gedimas yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas. Kai šis sugenda arba užsiblokuoja, tai turi įtakos variklio darbui ir išmeta daugiau išmetamųjų teršalų. Problemos sutvarkymas kainavo 1246€. Brangiausias remontas buvo dėl rimtesnio variklio gedimo. Kuris kainavo 13994€. Kad galėtumėte geriau įsivaizduotume, tai yra daugiau nei pusė visiškai naujo Ford Ranger kainos. 

33/100

13. Audi A7 (2012 – 2019)

13 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Audi A7

Garantijos teikėjo duomenimis, Audi A7 šiame sąraše užima 13 vietą, su 33 balais iš 100. Dažniausia šių automobilių problema yra susijusi su degalų purkštukais, o šios problemos sutvarkymas kainuoja vidutiniškai 2431€. Brangiausias garantinio paslaugų teikėjo užregistruotas Audi A7 remontas, buvo pavarų dėžės gedimas, kurios tvarkymas kainavo 11222€. 

32.8/100

12. Mercedes S-Class (2012 – 2019)

12 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Mercedes S Class

12-ta vieta atitenka S klasės Mercedes. Naujausias modelis yra per naujas, kad būtų įtrauktas į sąrašą, tačiau garantijos teikėjo duomenys yra apie ankstesnę kartą, kurios patikimumas surinko 32.8 balo iš 100. Dažniausia šių automobilių problema yra susijusi su jų elektros sistemomis, o jos sutvarkymas kainuoja vidutiniškai 1004.23€. Tačiau brangiausias gedimas, anot garantijos teikėjo, buvo variklio problema. Šiam konkrečiam automobiliui sutvarkyti prireikė 16277€ už dalis ir darbą. Iki šiol šis sąrašas buvo dideli automobiliai ir pikapai. 

32.2/100

11. Peugeot RCZ (2012 – 2015)

11 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Peugeot RCZ

11-ta vieta atitenka Peugeot RCZ. Garantijos teikėjo tyrime, šis dviejų durų automobilis surinko 32.2 balo iš 100. Pasirodo, dažniausia šių automobilių problema yra susijusi su turbokompresoriumi, kurio sutvarkymas vidutiniškai kainuoja 1040€, tačiau brangiausia remonto sąskaita buvo už variklio gedimą, kurios sutvarkymas kainavo 6593€. Dabar jums gali kilti klausimas, kuo šie skaičiai yra mažesni nei 12-oje vietoje esančio S klasės Mercedes automobilio. Šiuose reitinguose atsižvelgiama ir į automobilio gedimo tikimybę, taip pat į remonto išlaidas, todėl Peugeot gedimas buvo labiau tikėtinas nei Mercedes.

30.8/100

10. BMW M5 (2012 – 2019)

10 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - BMW M5

10-oje vietoje turime BMW M5. Tai apima senesnius dabartinės F90 kartos ir ankstesnės F10 kartos modelius. Bendrai jie surinko 30.8 balo iš 100. Garantijos teikėjo duomenys parodė, kad dažniausia M5 problema yra susijusi su degalų sistema ir vidutiniškai jos sutaisymas kainuoja 2125€. Brangiausias M5 remontas buvo daug rimtesnis, tai sutvarkymas kainavo 10129€. 

29.6/100

9. Mazda CX-5 (2012 – 2022)

9 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Mazda CX 5

Japoniški automobiliai turi įspūdingą reputaciją, dėl savo tikrai gero patikimumo. Tačiau taip būna ne visada, nes 9-ta vieta šiame sąraše atitenka Mazda CX-5. Garantijos teikėjo tyrime, dabartinis ir ankstesnės kartos automobilis už savo patikimumą surinko 29.6 balo iš 100. Jie nustatė, kad dažniausia šių automobilių problema yra susijusi su turbokompresoriumi, o brangiausio Mazda CX-5 gedimo sutvarkymas vidutiniškai kainuoja 1784€. Kaip bebūtų, sumokėti už variklio gedimą kainuotų 5777€. Šio automobilio vidutinė remonto sąskaita mažesnė nei 10-oje vietoje esančio BMW M5. Tačiau viena iš priežasčių, kodėl jis gauna prastesnį patikimumo balą, yra ta, kad garantijos teikėjas nustatė, kad yra didesnė tikimybė, jog CX-5 suges. 

29.1/100

8. Bentley Continental GT (2012 – 2018)

8 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Bentley Continental GT

Kitame sąrašo punkte yra ankstesnės kartos Bentley Continental GT, kuris užima 8-tą vietą su 29.1 patikimumo balo iš 100. Tai iš tikrųjų yra didžiulis pagerėjimas, palyginti su GT našumu garantijos teikėjo 2020 tyrime, kur jie įvertino jį kaip nepatikimiausią naudotą automobilį, kurį galite nusipirkti. Tuomet, kaip ir minima tame tyrime, dažniausias gedimas buvo susijęs su automobilio elektros sistema. Šių problemų sprendimas Bentliui kainuoja vidutiniškai 2237€. Tai yra daug, tačiau tai yra daug mažiau nei brangiausias garantinio aptarnavimo teikėjo užregistruotas remontas, kuris buvo susijęs su vienu iš automobilio turbokompresorių ir kurio sutvarkymas kainuoja 6227€. 

25.7/100

7. Audi Q7 (2012 – 2020)

7 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Audi Q7

Kitas sąraše – Audi Q7, ypač pirmosios kartos modelis ir iš patobulinta (facelifted) dabartinio Q7 versija. Šių automobilių bendras patikimumo balas buvo 25.7 iš 100. Dažniausios šių visureigių problemos yra susijusios su elektra, o jų tvarkymas vidutiniškai kainuoja 1345€. Brangiausia problema, kurią garantinio teikėjo duomenys užfiksavo Q7 automobiliui, yra daug rimtesnė problema ir ji susijusi su variklio skirstomaisiais velenais. Tai valdo vožtuvus, kad atsidarius oras galėtų patekti į ir iš variklio. Visos šios problemos sprendimas kainuoja 8719€. 

24.9/100

6. Porsche Cayenne (2012 – 2018)

6 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Porsche Cayenne

6-oje vietoje – senesnės kartos Porsche Cayenne. Šis automobilis pagal garantijos teikėjo duomenis surinko patikimumo 24.9 balo iš 100. Šio automobilio pamatai panašūs į senojo Audi Q7, todėl nenuostabu, kad jie abu kenčia dėl bendrų elektros sistemų gedimų. Vidutiniškai Cayenne remonto sąskaita buvo šiek tiek didesnė nei Audi Q7 Vidutiniškai viską sutvarkyti kainuoja 1496€, o tai nėra dar tokia bloga žinia, nes brangiausia Porschė remonto sąskaita buvo už variklio gedimą ir kainavo 6360€. 

23.6/100

5. BMW X6 (2012 – 2019)

5 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - BMW X6

5-ta vieta sąraše atitenka kitam sportiniam visureigiui ir dar vienam vokečiui – BMW X6. Dabartinis modelis yra per naujas, kad būtų įtrauktas į šį tyrimą, todėl šie duomenys apima tik ankstesnės kartos ir patį pirmąjį X6, kuris surinko 23.6 balo iš 100. Vidutinė šių automobilių remonto sąskaita siekė 2079€, kai dažniausias gedimas buvo pakabos problema. Brangiausias remontas siekė 9613€, kad būtų sutvarka sugedusi kuro sistemą. 

23.4/100

4. Porsche Panamera (2012 – 2019)

4 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Porsche Panamera

Iš karto po BMW X6, 4-oji sąrašo vieta, kuri atitenka kitam aukščiausios klasės vokiškam automobiliui Porsche Panamera. Konkrečiai kalba eina apie pirmosios kartos modelį ir visas dabartines automobilio versijas. Kartu jie surinko 23.4 balo iš 100. Tai dar vienas atvejis iš prabangių automobilių, su įprastomis elektros problemomis. Vidutinė bet kurios iš šių problemų išsprendimo kaina buvo 1617€. Brangiausia Panamera problema, nurodyta garantijos teikėjo kataloguose, buvo sugedusi paskirstymo grandinė, kurios įdėjimas kainuoja 10785€. 

23.1/100

3. Range Rover Sport (2012 – 2019)

3 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Range Rover Sport

3-čia vieta atitenka pirmajam britų automobiliui sąraše Range Rover Sport. Aš nekalbu apie visiškai naują modelį, kuris ką tik buvo parodytas. Tai būtų senesnės, ankstesnės kartos Range Rover Sport versijos ir pats pirmas modelis, kuris buvo parduodamas iki 2013 metų. Garantijos teikėjų patikimumo tyrime jie surinko 23.1 balo iš 100. Dažniausios šių automobilių problemos yra susijusios su jų pakaba, o vidutinis Range Rover Sport remontas, pasak garantijos teikėjo, buvo 1767€. Tačiau brangiausia sąskaita buvo už variklio problemą, o jos sutvarkymas kainuoja 22358€. 

21.4/100

2. BMW M3 (2012 – 2019)

2 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - BMW M3

Antras mažiausiai patikimas automobilis šiame sąraše yra BMW M3, kalba eina apie ankstesnę F80 kartą ir ankstesnius E90 modelius. Šie seni M3 modeliai už patikimumą surinko tik 21.4 balo iš 100. Dažna problema, pasak garantijos teikėjo, yra susijusi su jų elektros sistema, konkrečiai, droselio korpusu. Vidutinė M3 remonto kaina buvo 2123€. Nepaisant to, brangiausia remonto sąskaita buvo 12115€, o tiek daug kainavo automobilio greičių dėžės sutvarkymas. 

20.2/100

1. Range Rover (2012 – 2019)

1 - 15 Mažiausiai Patikimų Automobilių - Range Rover

Galiausiai, turime nepatikimiausią naudotą automobilį, kokį tik galite nusipirkti, ir tai būtų ankstesnės kartos Range Rover, kurio patikimumo balas yra tik 20.2 iš 100. Vidutinė remonto sąskaita nebuvo per daug didelė, tik 1607€. Dažniausios problemos buvo visos susijusios su elektros gedimais, tačiau vienas konkretus automobili turėjo tokią rimtą elektros problemą, kad norint ją sutvarkyti reikėjo 23890€ už dalis ir darbą. 

Išvados

Nereikia nė sakyti, kad visi šie automobiliai turi labai žemą balą, todėl prieš perkant vieną iš jų reiktų pagalvoti du karti, jau nekalbant apie remonto kainą, kuri kai kuriais atvejais siekia net 20000€. Daugelis automobilių gamintojų nori sukurti modernesnius automobilius, kuriuose būtų daugiau elektronikos ir ryšio funkcijų, ir jie nori tai atlikti kuo greičiau. Deja tai tik sukelia daug problemų, nes darbai atlikti nekokybiškai, o tuo tarpu daugelis automobilių savininkų skundžiasi, kad nors daugelis šių aukštųjų technologijų funkcijų gal ir būtų naudingos, tačiau jos labai dažnai sugenda ir negali veikti, kai jų reikia.

Įrašykite savo el.pašto adresą
×
VIN Dekoder

50% NUOLAIDA

carvertical logo
19.99 €8.79 €
vienos ataskaitos kaina perkant 3 ataskaitas
Gaukite carVertical 50% nuolaidą